Mina senaste dagar= kaos..

Hejsvej!

Jag har inte haft tid att blogga har gjort så massa mycket saker!
I söndags var jag först hemma hos Axa och spanade in hennes lägenhet, jätte fin och mysig var den :) Efter det åkte vi ner på stan, där skulle jag köpa en penna men affären var stängd.. Vilken affär på stan har stängt på en söndag!? wft..

Sen åkte jag till Willys och träffade Jenny och Henke, fick en goodiebag när jag handlade kladdkaka (som vi skulle fika) fick en liten willyspåse med cashewnötter (vet ej hur det stavas), mörk choklad med päron (rätt god faktiskt!) ett äpple, ekologisk pasta och tre lättdrycker! haha

Sen åkte vi hem till J och H, åt lite lunch och fikade kladdkaka :) najsbajs! Jag känner mig som hemma i deras lägenhet ;b haha

Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi en sväng på gränbycentrum, skulle se om de fanns några pennor där men icke.. Sen åkte vi iallafall till allianshallen och såg på hagunda-råsunda. Elin hänkade också :) Hagunda förlorade och åker ner till 2an, tråkigt tycker jag :(

Sen åkte vi hem till mig och åt pappas köttfärssoppa! Alltid gott! Elin gillade också det ;b sen satte vi på en film och kollade en stund, sen var det dax för Pelin att åka hem :(

Packade ihop alla mina stuffs och la mig och soooov.. då var jag hyffsat tröttis.

Igår åkte vi till Stockholm vid halv 9, hängde där hela dagen och vid 4 åkte vi från pappas jobb till Arlanda, och när vi stressat som gaaalningar så nä, då va planet inställt och nästa gick klockan kvart över 7.. seriöst! Fick sitta där och vänta och kan ju inte säga att jag var glad. Dom kunde ju smsat eller något, men ja 5 minuter innan de första planet skulle gå då fick jag sms.. Dumhuven, då är man ju redan där..

Kom hem 3 timmar senare än planerat vilket sög eftersom jag skulle göra massa skisser... Gick och la mig vid 2 efter mycket intensivt skissande... Gick upp halv 8 imorse för att skissa ännu mer och för att gå till maxi och köpa penslar.... Snart börjar lektionen och håller på ända till 5 och jag är dödstrött redan nu.... Kan det bli värre?

Juste, hinner inte sova när jag kommer hem heller för jag ska iväg på träning vid 7.. och på dom två timmarna hemma måste jag plugga lite och laga mat.. Jag kommer va död när jag kommer hem ikväll ;b

Nä ni, slut med allt klagande! Det är iallafall varmare här än i Uppsala :) Mihiii
Dax för skolan nu, hoppas jag inte får kompleteringar då dör jag.. Det orkar jag inte med!!!

Ha en bra dag allihopa :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0