Min söta syster..

Heeej!

Kan inte stanna länge, ska bara säga hej och lycka till till mitt lag som spelar match idag i varberg!
Själv ska jag ut på en liten shoppingtur :) som förhoppningsvis slutar med lördagsgodis :) mums!

jag har precis sett en massa one tree hill, eller alltså hela veckan! Jag är klar med säsong 7, eller ja så lång de går att komma ;b jag bara älskar det.. Det är underbart! de bästa som finns :) mihi jag har en teori dock om det sista som hände i avsnitt nr 17 på säsong 7. Men det kan jag ju inte avslöja för er som inte sett programmet :)

Längtar tills tisdag:)

Nä time to go! puss puss

vi ska även hämta upp den här snyggingen från hennes hockeyträning, ja fråga mig inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0