Lekt med webbkameran :)

Hejs!
Skippade träningen idag för jag mår inte alls så bra. Är jätte mega trött och allmänt jätte seg! Blä.. Kan bero på att jag inte sov allt för bra inatt.. Vaknade i panik efter att jag drömde att jag gick upp klädde på mig käkade osv, sen somnade i soffan och missade tentan!! Gahhh kollade på klockan som visade 01.20. Drömde massa konstiga drömmar hela natten och vaknade konstant. Vid 05 hade jag nog varit vaken mer än jag sovit..

Funderade ärligt på att gå upp då och plugga lite, men nä för då somnade jag om och vaknade inte förens klockan ringde.. Typsikt. Är trött fortfarande iallafall..


haha, såhär kanske jag skulle sett ut om mina ansiktshalvor såg likadana ut ;b

many-me


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0