Idag har jag hunnit med mycket!

Godnatt kära vänner!

Idag har varit en händelserik dag. Vaknade upp och insåg att jag sovit lite för länge (aldrig bra..) åkte fort som satan till mormor i Kstad, hängde där i lite mer än två timmar och kom hem med; en burk makrill, tre grahamsbullar, ett halvt müsslipaket och en risifrutti och det var bara de som hon verkligen envisades att jag skulle ta med. Ja sen ville hon att jag skulle ta med mig ett halvt äpple, en öppnad gurka osv..

Vissa gränser finns det! Vi åt även blodpuddig, vilket var gott. Ska nog köpa hem det :) Underskattat!!
- och nyttigt ;)

kom hem runt 6, kissnödig som satan.. haha kunde ju knappt låsa upp dörren, haha .. jaja well

Vid 8 började melodiiiifestivalen, den sög tycker jag iaf är nog inte ensam om det. Men helt klart värt med tanke på att Ola var med, han är så fin :) Gullis.

HL var här och kikade med moi, men hon kom sent missade hela 4 låtar men det var inte hennes fel, alla bussar var sena and stuff.. Segt!
Efter melodifestivalen kikade vi på bring it ooooon fight to the finish. Awesome film, awesome kille som är med.. Mums!

Hon åkte precis hem och jag ska sussa, ska upp vid halv 9 imrogon och SHOPPA! Som jag har längtat :) har tom skrivit en inköpslista, najsbajs! höhö

Har även hunnit med att bleka tänderna, dock så har jag inte hunnit tvätta min matchtröja och jag tror det är lite sent för de :/ tyvärr, yeah well den ska ändå bli lökigt imorgon igen.. haha men sen är det fan dax att tvätta den. Den luktar inte najs :) Hihihi fråga kajsa vad hon tycker.. höhö

Nä men som sagt SOVA! jag är lite trött nu :)

Puss och kram

sexyyyy ;p (detta är från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0