Hahaha!

Barnen hade alla blivit fotograferade och läraren försökte övertyga dem alla att köpa varsin kopia av gruppfotot.

"Tänk bara hur roligt det blir att titta på fotot när ni har vuxit upp och säga 'där är Jennifer, hon är advokat' eller 'där är Michael, han är läkare'."
En liten röst hördes någonstans ifrån rummet, "Och där är läraren, hon är död."


En lärare höll en lektion om blodcirkulation. I ett försök att förklara närmare sa hon, "Om jag ställde mig på huvudet nu skulle blodet som ni vet rinna ner i det och jag skulle bli röd i ansiktet."

"Ja", sa klassen.


"Hur kommer det sig då att när jag står upprätt som vanligt så rinner inte blodet ner i mina fötter?"


En liten grabb ropade:
"För att dina fötter inte är tomma."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0