Massa jobb, massa träning och läskiga storys..

Kul att se att ni hänger kvar trots förfärlig uppdatering! Jag har helt enkelt inte tid. Jobbar på alnäs hela dagana långa och sedan är det träning som gäller! I måndags innebandy, tisdags friskis och idag innebandy. Imorgon är det fys med laget! fredag är jag ledig men då ska jag springa runt och dela ut cv så jag kan få ett god damn jobb!

ska strax hoppa in i duschen och sen soooova för imorgon är det en ny jobb dag! Denna vecka har gått så stört fort iallafall på jobbet. Mina kids är snälla denna vecka om än lite lost..

Idag hade vi spökstund och en kille börjar berätta "sanna historier" om att han alltid har mjöl vid sidan av sängen och en gångs så öppnades fönstret och han kastade mjöl på spöket.. eller att hans morfar sover med lim på kudden och kedjor för att han går i sömnen men en natt då var kedjorna söndersågade och de va blod på kudden! Men vet vi vad de roligaste va? - att jag låg imellan där sängen var söndersågad, fast jag vaknade upp i garderoben helt oskadd!


haha.. ja tro på´t om du vill!

ah nu funkar inte cam heller, nöj er utan bild idag så fixar vi det tills senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0