Myskväll hos Kajsis

Igårkväll var jag hemma hos Kajsabajsa, tog ju med mig kameran för att fota till min lilla bloggis.. Men jag glömde såklart, så det fick bli en bild innan jag gick :)

Kajsis

Vi åt middag tillsammans, kyckling med all krydda vi hittade (dvs salt, allround krydda, peppar och vitlök) pommes och bea! Det var smaskens, som efterrätt blev det tiramisou glass och chips med dip (nej inte dippa.. inte i min blogg! haha) gott och mätta blev vi! Kollade på talang sen på another cinderella story, den är så bra. Ni som inte sätt den kolla på den! I love it :)



Ska hoppa in i duschen nu, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Tove

Varför har du alltid en handduk på golvet på dagens outfit bilder? hahahaha

2010-04-25 @ 00:06:25
URL: http://tovearwidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0