Plötsligt händer det

Det är inte varje dag man får gratis läppförstorning, men idag hände det mig..

Efter en liten fin armbåge landat på min läpp så blev den en aning större och inte ska man väl vara ledsen för de inte. Dock så är det mest i mitten, skulle behöva en till smäll på sidorna men ääähh.

Det är inte heller varje dag man cyklar 1 mil (ena vägen) till träningen.. dvs 2 mil fram och tillbaka och därimellan träning.. DE NI! Samt går en 40 min promenad på morgonen, anna har varit duktig idag :)


ser ni att min överläpp är lite större? höhö

haha, charmig.. precis när sprickan i min underläpp läkt så får jag en ny i överläppen.. great :)


Nu ska jag sova, godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0