Massa träning!

Jag är så duktig med att träna nu så hinner ju icke blogga!

Igår vaknade jag upp, la in en tvätt och cyklade och handlade.. Sen tvättade jag klart och klädde på mig o så och åkte ner på stan för att köpa en vit tshirt och springskor. Kom därifrån med en vit tshirt, en grå klänning, springskor, springbyxor och en cover all mix.. så kan de gå. Ska fota strax måste ladda kameran bara :)

Sedan åkte jag hem till Emilia för att äta lite god mat och sedan dra på springträning.. Vi sprang i en timme i backar, sand, upp och ned för stenar och tempoökningar.. Gissa om jag var trött! springskorna var däremot kanon :)

När jag kom hem hade jag fått ett paket från hm! Det innehöll en kjol som jag ska ha till midsommar och en bikinitop. (underdelen kommer med nästa paket :) )


NU ÄR DET TOP MODEL! TJAAAO

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0