killed by a train

Heeeeeeeeeeeeeeej!

har precis varit ute och gått en timme i solen, riktigt skönt :)

Har inte kunnat blogga på några dagar för jag åkte till farmor i lördags och kom hem sent igårkväll. Anledningen till att jag kom så sent var för att när jag skulle hoppa på tåget i bromölla hade ett tåg vi skulle möta kört på en person. Så vi kunde inte komma förbi, jaha vi fick sitta på tåget en timme och sedan gå ut för att vänta på en buss ytterligare en timme sen åka med bussen ca 15 minuter - till kristiandstad. Därefter fick vi ta ett tåg till Malmö. Kom hem ca 3 timmar efter jag egentligen skulle kommit hem.

Det värsta är att dom hade ingen information att ge, hade jag vetat att vi bara skulle åka buss till kristiandstad så hade ju farmor kunnat skjutsa mig dit.. men nej inget kunde de säga.. så irriterande! Ska iallafall fixa så man får en dags resande gratis..

Nu ska jag kolla på top model som börjar strax.. vi hörs. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0