innebandy<3

Igårkväll deklarerade jag för första gången och det gick kanoners. Jag fick tillbaka 5633 kr :D freakin awesome :D

dax för en resa kanske, jag vill åka till en storstad typ London, Paris, Rom eller något :) Hade varit sjukt härligt! Hoppas det blir av snart bara :)

Jag var en timme för tidig till träningen idag med, men hann inte åka iallafall.. är ju samling halv 9 inte halv 8! haha ska cykla ungefär vid kvart i 8 tänkte jag :) så hinner jag nog förhoppningsvis!

okej boring, har inget kul att skriva.. Eller jo jag har precis lagat en sjukt god middag, torsk med senapsgrejs :) Smaskens!

Vi hörs, bye my lovers


innan min första innebandymatch efter skadan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0