Kina bilder!! :D

hejs :)
Som ni kanske förstår så har jag haft rättså fullt upp i helgen! Har flyttat hela helgen och visst har det blivit fint sörni :) Är jätte nöjd med min lägenhet!

Har varit på IKEA, shoppat för 7500 kr.. Dock fick vi en jäkla massa för pengarna! :) Sen har vi plockat upp allt och så, ätit mat i turning torso hos moster och morbror. Varit på Maxi och handlat en jäkla massa mat ;b

Ja, så nu sitter jag här helt ensam med min dator i min egna lägenhet i en ny stad.. Spännande! Eller ny och ny är den ju inte men ni förstår vad jag menar.. Jag saknar nog mammsen och pappsen redan! Jag fick en liten gråtattack när dom stack och kommer nog gråta en skvätt ikväll också.. Jag är nog inte redo att flytta egentligen. Jag gillar att få mat serverat och att kunna handla kläder för mina pengar ist för att oroa sig om det räcker till mat och så vidare.. Ni vet vuxenproblem. Jag är fortfarande barn.

Hm, det blev ju lite deprimerande.. 

Så nu tänkte jag visa er bilder från CHINAAA istället :) det är ju lite roligare :)
Dag 1: Landa + Shopping!

Dag 2:Förbjudna staden, himelska fridens torg, shopping + resturang på kvällen









Dag 3:Kinesiska muren, sommarpalatset och shopping i hutongerna!






















Dag 4: cyklade 3-mannacykel i hutongerna gick längs en hutongväg, kollade på the bird nest (os-arenan) samt shoppade på ett shoppingcenter






(7-stjärnigt hotel!)





Dag 5:Temple of heaven + shopping!





Dag 6:Shopping hela dagen! Först på centrum sen en shoppinggata!



Dag 7: Hemresan!





Det var alla från min kamera:) Får jag tag på de andra lägger jag givetvis ut dem också!

Nu ska jag sova :) Godnatt, puss puss!

Kommentarer
Postat av: HL

Fina bilder, Anna! jag vill se bilder från din lägenhet också! Den är säkert awesome men jag vill bara se hur awesome den är.

Jag kollar fortfarande på en massa biljetter och försöker hitta något billigt.

Snart ses vi igen :D

Skumhjärta!

2009-09-14 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0