Lite kvällssnack

Hej!
Nu har jag ätit, duschat osv.. Ja, jag kollade på en film också.. haha :) 17 again, jätte fin film, se den!

Ska ju berätta lite om matchen också.. Hm finns nog inte allt för mycket att säga, eller jo jag har en del ändå alltså.. haha förlust med 8-1 så något är antagligen fel för så dåliga var vi inte! För det första skulle jag tycka det var bra med 3 fowards par, det blir rätt mycket springa när man är två, sen gillar jag inte alls taktiken, jag tror vi är för dåliga för den, vi hänger inte med och de andra får ta tag i bollen och ta det lugnt gå fram till mittlinjen och köra sitt spel och vi hänger inte med.. visst vi bröt rätt mycket också, men sen får vi ett sketet anfall med 2 spelare sen tar de bollen igen och vi backar hem.. Det funkar inte riktigt, vi hade mer anfallsspel när vi körde fullpress än hela matchen.. Typ! Jaja, jag spelar ju bara och jag gör som tränaren säger, försöker iallafall :) så nu har jag sagt mitt om matchen! haha

Jaa.. nu gör jag inte allt för mycket, ligger i min soffa och tar det jätte lugnt. Har ont i huvudet trots att jag tagit ipren och resorb, brukar ju hjälpa! knas.. 

Nu ligger jag här och önskar att jag kunde ha mamma som matar mig med tabletter och pappa som lindar min fot för jag har lite ont.. Ramlade på något halvkonstigt sätt på matchen.. Men nej, istället är jag helt lonley.. buää..

Nej nu ska jag inte vara sån.. Det är ändå rätt nice att bo själv ibland även om jag inte hade valt att flytta än om jag inte kommit in på just denna utbildningen! men men, that's life i guess!

Imorgon är det dax för skola igen, vet dock inte när jag börjar har lite problem att få upp schemat ;b jag hoppas på en chill vecka.. hade ju varit skönt!!

Nej men nu snackar jag ju bara skit, boring!
återkommer om jag har något bättre att säga :)

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

åh anna, jag vill se hur du boooooor ju.

2009-09-20 @ 21:38:38
URL: http://johannafondelius.blogg.se/
Postat av: bellan

vad spelar du och vart :)

2009-09-21 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0