Jobbigt att vara Anna b

pjuw, ni anar inte hur duktig jag har varit idag!!!
Först var jag i skolan, efter det tvättade jag vilket tog 3,5 timme! Sedan lagade jag kvällsmat + mat till matlåda imorgon, sedan gick jag bort till maxi och handlade mat och fixade ett icakort (poäng på allt du handlar.. haha) och nu har jag städat hela lägenheten! 100 vuxenpoäng till mig idag!

Nu är jag helt slut! men fint är det och det känns bra såhär efteråt :)

Nu sitter jag i min kära soffa och äter violglass, världens godaste glass! :) smaka jag lovar ni kommer inte bli besvikna! jag tycker jag är värd de iallafall..

fick en fråga angående vilket lag jag spelar i och i vilken sport.. dum jag är jag utgick från att alla visste ;D
Jag spelar innebandy i malmhaug. Spelade i frötuna i Uppsala förut.. Så nu vet ni de också :)

Nä kanske dax för en dagens outfit nu eller vad säger ni :) ?
Jag säger JAPP!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0