Jobbig dag blev till skön dag :)

Hej hå!
Idag är jag glad, super glad tilloch med :) har precis suttit och skissat i 4 timmar.. eller precis var väl fel ord, har hunnit äta, åka till maxi och köpa vitlök och åka hem och fixat lite här hemma också.. Ja, 3 skisser skulle vi lämna in idag i två punktsperspektiv (jag fick lämna in 6 eftersom jag hade glömt köpa en linjal..) ja, men det här var ändå rätt roligt tyckte jag iallafall :) så tiden flög iväg!

Skulle egentligen slutat 5 idag, men det blev inte så så jag har slutat nu redan men det antar jag att ni förstod. Jätte skönt med tanke på att jag inte fick mycket sömn inatt och skulle haft pressat schema vilket jag inte har nu.. Tänkte plugga lite, ska renskriva några mattetal som vi ska lämna in imorgon och sen ska jag göra klart ritteknik uppgifterna! Så duktig är jag ;b

Håller på att ladda min kamera nu så jag kan lägga in bilder osv :) Så vi hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0