Imorgon kommer mammsen och pappsen =)

Haaalo, det är så tråkigt att skriva nu när jag inte kan lägga ut bilder :( man tappar gnistan lixom.. okul..

jaja, imorogn kommer mina päron ner och ska lämna saker osv :) Ska bli kul att se dem igen ;D

Ska ha lektioner också ofc, 2 st och sluta vid 4.. sen ska jag och millis åka till rusta o så :)

Men nog om det, idag så har jag gått i skolan mellan 10 och 3, rätt lagom tider.. fast jag var super trött! Sen gick jag till lägenheten och kollade läget :) kommer bli så braaaaaaaaaaaa när jag är klar :D den är helt perfekt för mig! måste bara hitta tvättstugan.. :P

Sen var jag på maxi en sväng och kikade, hittade en del saker jag vill ha faktiskt.. (förutom mat då..) Sen hämtade Emilia mig och så åkte vi hem till bunkan.. Kollade på finalen av projekt runway. Lilla asiaten vann, men de visste ni väl redan.. det är ju gamla program så ;b

Sen tog jag bussen för att åka ner på stan och dricka öl( nej jag tänkte dricka något annat ;b ) men så ryktades det om att det knappt skulle vara någon där så jag slängde mig av i tron att det inte skulle komma någon så skulle jag stå där helt själv.. sen gick jag hem igen ;b kollade på idol och sedan nu har jag sett twilight, very good as always:)

nu ska jag sova, är tröttis och imorgon börjar jag klockan 8!! Puh

Puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0