Godmorgon! :)

Hur är det idag? nej jag har inte vaknat nu, men det är ju första inlägget idag så. jag gick väl upp vid 8 kanske, som vanligt.. haha!

Har endast en föreläsning idag 13.00-15.00, det är najs :) Ska hem till Emilia efter skolan där ska vi äta och sedan ska vi på hockey! Kul va?! :D Jag har inte vart på någon riktig hockeymatch förut.. haha, så det kan ju bli kul!

jag fick 3 bilder av lina från i somras.. here you go: 
 
okej det tog 100 år att ladda upp bilderna.. resten kommer en annan gång!

Nu ska jag åka och jag bestämde mig för att åka direkt till Emilia så ni vet :)

Ha en bra dag! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VOLVOTRÖJAN!! <3

jag saknar den

och dig.

PUSS

2009-09-25 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0