Det är jobbigt att vara Anna B..

Hejhopp gummisnopp!
ja, jag är helt färdig som vanligt.. Har gått i skolan från 8-5 då jag avslutade dagen med en skiss och ritteknikslektion på 4 timmar.. jaaa 4 jävla timmar! helt sjukt! BUää..

Jaja, har kommit hem ätit och nu ligger jag i sängen och dör, men nä inte de inte för nu ska jag iväg på träning mellan 8 och 10.. Buää igen..

Imorgon är jag ledig iallafall det känns underbart!!! :D att sova ut och slippa ställa klockan på 06.15... de ni, jobbigt va!

Nej men tack martina för designen, as snygg tycker jag :D hon skrev sin adress i inlägget under för er som är sugna på ny design :)

Nu måste jag cykla iväg på träning! Vi hörs, puss puss:)

p.s jag har sån träningsverk från igår.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0