Back from China..

Ja, nu har jag gått och blivit malmöbo på riktigt.. lite konstigt, lite spännande, lite blandade känslor!

Idag har jag varit i skolan, mellan 8 och 10! Började med en analys kurs, det vill säga matte.. greeeeat.. men jag gick nog gjort mer på de 2 timmarna än jag och axa fick under hela året.. haha duktigt av mig!

Efter skolan kom Emilia och plockade upp mig så åkte vi till Entré (ett köpcenter här i Malmö) där kikade vi runt lite, och Emilia hade ett ärende. Ja, sen åkte vi vidare ner på stan för att köpa skisssaker till moi eftersom jag har skisslektion redan imorgon!

Ja kul kul, sen åkte vi vidare till Turning torso för att hämta min nyckel till MIN lägenheeeeeeeeeeeeeeet :D sen sprang vi in där och kollade också, den är jätte mysig =) jag är glad! den påminner lite om en lekplats på något sätt! haha konstigt..

Ja, sen åkte vi hem fixade käk och så vidare (läs: kollade på top model och projekt runway). Sen åkte vi till träning, joooobbigt.. Jag som är så jävla ovältränad! usch, det får bli bättring på den fronten!

Nu ska jag duscha, PUSS!

Bilder osv kommer senare när jag hittat sladd och tillfälle att skriva ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0