svininfluensan

Tar ni svininfluensan seriöst?

Jag tror inte jag gör det.. (nu kommer jag väl bli sjuk för de..) Känns som alla får panik och ska dö, men jag menar de som har dött är väl de som haft andra sjukdommar också. Det är väl lika många, eller kanske tom mer, som dör av vanlig influensa så jag förstår inte riktigt varför man förstorar allt så mycket?

Detta är ju då som jag känner, jag förstår ju om någon annan har en annan uppfattning.. Jag tycker bara allt börjar bli lite fånigt.. Faktiskt. Knasigt att man ska få vaccin mot det nu, eller ja inte nu för de blir väl om ett bra tag eftersom jag antagligen inte är så prioriterad? Det är väl läkare och sjukvårdare och liknande som är först? Eller vad vet jag :)

Vad tycker ni? Är du seriöst rädd för svininfluensan?


jag ska föreställa en gris.. hihi kul va ;D ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0