Mega kul skämt!

Yoo boo!
Wazzup? skoja.. men jag är trött, trött och trött just nu. Har inte riktigt hunnit sova ordentligt för det har hänt så mycket roliga saker!

Som sagt så var jag på klassfest igår (läs: fredag) jääätte kul var det! Dock så var jag trött då också, fick endast liv i mig under musiktävlingen.. Kunde iofs bara en låt, pokemon. Great anna, great.. just den som ingen annan kunde.. Tävlingsmänniska som jag är flyger jag upp ur fotöljen innan jag ens hunnit fundera på vad det är för låt (jag kunde ju låten, men tänkte mig inte riktigt för) ja så var det ju pokemon.. men fan, vem kan inte den? "Måste fånga fleeeer, helt okej... du vet hur man klarar sig du lär mig och jag lär diiiig poookeeemon, måste fånga fler!" eller något liknande.. What ever, jag menar jag kollar ju inte på pokemon jämt.. host.

Jaja.. När utgång vankades, ca halv 2 var jag redan död och åkte därför hem istället.. Fick med mig en uppsala-Lovisa också! Alltid trevligt med besök :) Fixade oss, pratade en liten stund sen somnade vi.. lite för lätt.. Runt 3. tungt då klockan ringde 9..

Bara att upp och hoppa igen! Vid 11 träffade vi Maria och Anna och gick till ett café och fikade och pratade, efteråt gick vi en sväng på stan. Jag gjorde världens kap, köpte en brödrost på myrornas för 41,50! KAP (vuxenpoääääääng) och vet ni vad det bästa är? den går att lämna tillbaka om den inte skulle funka, det kallar jag smidigt! höhö, helt okej snygg också! Nu gör det inget om jag glömmer ta fram mackor ur frysen kvällen innan..
det kallar jag investering..

Jaja.. jag och lovisa köpte med oss varsin chinabox hem, åt den samtidigt som vi kikade på film (he's just not that into you eller som dom så fint översatt på svenska; dumpa honom.. VA?!) Båda somnade mätta och belåtna.. skönt! Sedan började vi fixa oss så smått och vid halv 7 var vi på resande fot igen! Lovisa åkte till Anna för att spendera ännu en kväll med klasskompisarna. Jag gick och skulle ta tvåan, som inte kom! Fasen va lack man blir då.. Kallt var det också! Buä. När sedan bussen efter kommer, ja då kommer det två bussar. hur fasen hade dom tänkt där? (jaja.. en va väl försenad, men fixa!) Nä, första anmärkningen där skanetrafiken.se.. tur att jag inte har en mega stor blogg.. jag kan fortfarande skriva sånt.. hihi :)

Jaja.. anledningen till att jag skulle ta tvåan var för att jag skulle hem till Kajsa på födelsedags/överrasknings middag för Lilja som fyllde hela 18 år, grattis tjejen! :) Jag hade köpt en utmaningsbok, med utmaningar. (vad annars?) Ja, jag tyckte den var rolig iallafall! kanske för att jag slipper göra något :)

Jätte rolig kväll, spelade lite tp också. Jag och Kajsa vann!!!! (eller vadå, skulle man inte ha minst tårtbitar?) höhöhöhö jag är så rolig..


Jo, anledningen till att jag skulle skriva detta inlägg var ju för att jag har haft ett skämt på huvet hela kvällen, men det har aldrig passat in så nu tänkte jag ju att jag kan lägga in det nu!

Detta är då från en barnfrågesport på en radiokanal (okänd)
Frågan lyder; vad är brunt och klättrar i träd?
En ung pojke ringer in och svarar på breeeed skånska; Kan det va en neger? (kaon dääet vaoo äen negöör?)

HAHAHAHAHAHAHA :D I love it..


Nä, ni märker kanske på moi att jag är tröööött.. Jag ska krypa upp för min stege och sussa. Ska bara tvätta av mitt smink

Vi hörs imorgon! Goodnight :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0