Knasig dröm..

Haha juste... jag hade vääärldens sjukaste dröm. som vanligt då..

Det började med att jag skulle gå och handla och påväg dit så var alla hus sjukt höga, ja de har ju inget med saken att göra men de va jätte höga hus iallafall. Sen när jag kom till affären så gick jag in i fel, så tänkte jag att jag kan gå imellan där inne, för de va som ett shoppingcenter. Så gick jag längre in i affären iallafall så när jag kollade i korgen så var den full, minns bara att jag hade kyckling och cola zero ;b sen iallafall skulle jag gå ut, men så gick jag fel så jag kom in på någon toa. Så står det 3 killar där och en fjärde kommer ut från toan och säger; jag skulle inte gå in där om jag va du.. höhö aa iallafall.

Så gick jag ut iallafall och in i andra affären och handlade sen när jag skulle gå hem var det mörkt så börjar dom här killarna jaga mig. Så springer jag ut på en stor äng, så är det bara en som följer efter med en kniv. Så stannar jag och typ säger massa om att han inte ska döda mig och sånt. Han ba neej men det är lugnt så följer jag med honom tillbaka och hänger med gänget ;b

Sen helt plötsligt kommer det en fjärde kille som skriker: Anna kom skynda dig vampyrerna kommer!!! så börjar vi springa allt vad vi har mot en lägenhet där jag ska gömma mig. Så gömmer vi undan alla mina grejer och går in i sovrummet och stänger alla fönster överallt o sånt, sen så ska en kille lossas sova så ska jag ligga under täcket så vapyrerna inte ska se något ;b Så ligger vi där jätte länge och alla är super nervösa o sånt..

Så tillslut säger en av killarna ba nu kommer dom!!! Så kollar jag upp lite från täcket och ser vampyrerna utanför fönstret och dom ser mig och använder krafter för att blåsa upp täcket men vi håller fast i det jätte hårt, så vi ligger där och kämpar med täcket sen tillslut släpper jag för jag orkade inte längre och så vaknade jag...

haha sjuk eller hur? vad har jag för fantasi egentligen? Vampyrerna kommer nog från twilight, läste den innan jag somnade nämligen ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0