Jag? Slutat gilla chips? What ..

Godmorgon!
Hur mår ni idag :) ?
Jag mår braaaa.. är dock lite trött eftersom jag inte kom i säng förns 00.10 och somnade väl inte förens sisådär halv 1.. Men jag ska icke klaga :)


Börjar skolan nu om 45 minuter.. buhu.. Jag är inte sugen idag, vi har bara matte och så ska vi få tillbaka våra skisser. Jag tror inte jag vill ha tillbaka dom ;b haha

Hm, det jag skulle berätta var iallafall igårkväll när jag satt här i min soffa och skulle äta chips så var jag inte sugen!!! :O Vad händer, Anna?Chips?Inte Sugen? WHAT?! haha nä, men jag åt lite iallafall, typ 20 chips sen ville jag inte ha mer, trots att det är mina favoriter.. Oj oj oj, vad händer härnäst.. Jag kanske slutar gilla läsk? omg..

Nä, va tjock jag är :D haha

ska kila och get dressed now.. Kanske blir en dagens outfit innan skolan annars blir det en efter :)
Have a good day :)
PUSS!


fast med cheese och onion smak.. dessvärre smakade dom bara onion :(

Kommentarer
Postat av: HL

men anna det är ju fel chips! Du tycker inte om dom där :D det ska ju vara less fat! det är dina favoriter!

Jag vill inte veta av att du flyttar ner till Malmö och förändras???!!!

2009-10-05 @ 09:58:21
URL: http://mcdeevit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0