Jag har en hemlighet!

Jag har en hemlighet som ingen annan vet jag har en hemlighet som ingen vet.. (8)
ja ni vet den där låten med E.M.M.A? Jag lyssnade iallafall på den när jag var yngre.. (ja sisådär 14..)

Jag har iallafall en hemlighet :) Mihi.. som sagt så är de hemligt så jag kan inte avslöja något! Jag tänkte att jag skulle berätta allt tomorrow :) låter bra? Ja kika in imorgon då .. mihi..

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, gick i skolan 8-12, skisslektion. Idag har vi lärt oss använda markers.. Känns som man är 5 igen och kladdar med tush pennor. Måste dock säga att det ser lite bättre ut nu än då . :) Tur är väl det.

Har även sett nya one treeee hill :D Inne på säsong seven nu! Sjukt bra :) jag vet inte vad jag skulle göra utan det.. Haha okej, så desperat är jag nog inte förresten!

Det blev ingen innebandyträning för moi idag, varför kommer ni förstå imorgon! Usch vad jobbigt det är att vara såhär hemlighetsfull! Inte alls min stil förstår ni.. Jag är svallertant nr. 1. Japp, det är jag de..

men nu har jag inget mer att berätta för idag :) Vi hörs imorgon :) / kanske ikväll?

mihi, PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

One tree hill är grymt =) Håller med dig, det är som en drog och man vet inte hur man ska klara sig utan det eftersom det inte kommer att hålla på i all evighet.

2009-10-07 @ 21:11:01
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vet (a)

2009-10-07 @ 22:46:05
Postat av: Anonym

2009-10-07 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0