Ingen match för mig på lördag :(

Hej hoe! mihi

Har precis varit med HL på donken, ätit lite glass och snackat en massa shit :D awesome! Känns inte som jag varit borta en sekund, men å andra sidan är 1 månad och ca 2 veckor inte jätte mycket!

På väg ut så ringde min tränare och tydligen så har det blivit något fel med papprerna så jag är skriven på fel förening så jag måste stå över en match :( Så jäkla typiskt, ville spela den här matchen! men jag antar att sånt händer, har lite ont i foten så kanske bra att vila då :) Ska få stå med som tränare iallafall så jag slipper sitta bland alla föräldrar.. höhö..

Nej, vet ni vad nu ska jag sova :)

Godnatt, sov så gott!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0