HLs vecka i malmö

Hejsan kära vänner!
ingen bloggning sen onsdags.. Fy. Jag har dock en anledning, en jävligt bra en. HL har ju varit här i Malmö! :)

Vi har hittat på en massa skoj, i torsdags var vi i köpenhamn hela dagen och i fredags var vi på entré sedan skulle vi ut på kvällen, och ut gick vi men inte in.. haha om ni förstår vad jag menar.

På lördag slappade vi en stor del av dagen, sedan åkte vi till Lund på kvällen på inflyttningsfest! :) På söndag hade jag match, och den ska vi inte tala om.. Den gick inte så bra om vi säger så. På kvällen såg vi film och åt tacos.. Myspys!

Idag har vi varit på stan och shoppat, sedan hade jag lektion som hl hänkade på.. Hon stack dock i pausen.. haha så kul var det ;b ska visa hennes anteckningar. Haha!

Nu ska vi röra oss mot kastrup och fika på starbucks! Gott :)

PUSS!


Kommer mer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0