Hanna Lisas föreläsningsanteckningar

Matteföreläsning   26/10

HAN (med tjocka bokstäver) WTF!?

y=x^a  y'=ax^a-1 (jag som skrivit formeln för derivata) <------- say what? Huh? Que?

13.12 föreläsningen har inte börjat och jag är redan uttråkad.. eller a, anna och jag har kul men jag känner på mig att jag inte kommer fatta något..

13.14 Jag känner mig liten..

13.16 Läraren arrives... Freaky!

13.18 Inte nog med att det är en matteföreläsning, det är också på skånska vilket betyder att HL fattar 0^2=noll^2

f(x)= (x^3+3x+2)/(x^3+4x+15) = HAHA!, va?

13.28 Tavlan och alla uppgifter ser ut som något plockat ur matrix.

13.37 Anna frågar om jag fattar något. Mitt svar: Nja.. Nej.

13.43 Anna briljerar och säger roten ur 2. Smart tjej! Jag hatar att känna mig dum.. Kul för Anna dock!

13.44 mmmm... tuggummi.

13.53 Anna erkänner att hon inte fattar allt som sägs. Pinsamt. (måste säga att då menade jag skånskan inte matten!)

13.55 Läraren drog ett halvtorrt skämt.. Pinsamt.

14.05 PAUS <3

Sen gick hon hem..

Kommentarer
Postat av: HL

FINT att du har suttit och skrivit av allt :P hah awesome.

2009-10-27 @ 18:18:38
URL: http://mcdeevit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0