Shopping! :)

Hejsan svejsan :D
how are you today?
It's friday!

Nä nu ska jag lägga av med min halvdåliga engelska.. hihi vad gör ni ikväll? inte super hoppas jag, fy fy.. haha nä jag är hemma ikväll är så trött efter min hektiska vecka. Inte dör de ut med helgen inte, imorgon ska jag städa städa städa matcha matcha matcha och festa festa festa! sweet :) På söndag blir det plugg för hela slanten!

Kul va? haha nja inte så värst va...

Idag var jag hos tandisen, hade inga hål så nu goffar jag godis :) hihi har iallafall varit duktig och köpt tandtråd idag! VUXENPOÄNG! :) (ca 5 kanske?) har även köpt mig en fin liten sametskjol, ska fota och så strax, ska bara fundera ut vad jag ska ha till :) Funderar på att ha den på nyår.. ja man får börja i tid :) Fast jag letade ju egentligen efter en paljettkjol.. Kanske ska fråga Anna om hon kan hjälpa mig sy en... det kan ju inte vara så svårt, bara sy ihop två ändar ;b jaja de löser sig :)

(jag köpte även ipren, en julklapp till syster lina, ett nytt block (ja slut igen..) och lim!)

Nä hörni, fota nu? sisi

Hörs, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0