Min dröm

Ja, som vanligt så har jag massa knasiga drömmar..

Denna gången så minns jag inte början länge (gjorde imorse men glömde skriva upp, shit happens)

Ja, men iallafall så åkte jag och någon (minns inte vem det var heller, tror det var hl) som var i turning torso så åkte vi i hissen, som var en sån med glasrutor så man ser ut, så åkte vi upp och ner och det blev fel hela tiden så vi åkte där upp och ner och högst upp så var allt genomskinligt utom hissen så utifrån såg det ut som hissen flög. Sen tillslut kom jag av iallafall då kom det fram en kines som bad mig fota henne och hennes mamma. Sen efter det fick jag fota massa för dom såg att jag fotade sen vaknade jag...


What's up med alla knasiga drömmar?! :P

Nu ska jag sova, förmodligen drömma en till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0