En trött Anna..

jag är så tröööööttt.. jag sov aaaas dåligt igår, sov knappt något alls. Hade lektioner idag 8-5 bara övningar så det var extra jobbigt. Nu när jag kom hem har jag pluggat matte, jag orkar seriöst inte mer nu... Vill bara att allt ska vara över nu. Men ja imorgon som sagt..

Dock så ska jag ta sprutan imorgon också, sen träning på kvällen på onsdag är det match och på torsdag ska vi ut till bunkeflo och fota oss ;b på lördag är det match igen och sedan fest på kvällen, blir väl lite tenta fest :) bättre sent än aldrig! 

 
såhär har jag legat några dagar nu och pluggat ;b boooring



nu ska jag nog bara kolla på tv kanske räkna något litet tal i pausen och sedan ta med lite papper till sängen och kika på det sedan sova!!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0