Inget internet from imorgon!

hej hopp!
Idag mår jag lite bättre, förutom att jag låter som en tönt när jag pratar men jag antar att jag kan leva med det. Orkar inte vara hemma, det är tråkigt!

Min dag såg ut ungefär såhär igår:
-one tree hill
-one tree hill
-twilight
-sova
-one tree hill +mat
-twilight
-twilight
-one tree hill
-historiaplugg
-one tree hill
-twilight
-sova

awesome? Ja fast man tröttnar faktistk efter ett tag!! Jag lovar! Så ja idag blir det skolan :)

Iallalfall, det jag skulle säga var att eftersom vi flyttar i helgen så kommer vårt internet stängas ner.. Ingen aning om hur länge men minst en vecka iallafall. Vilket totalsuger!! Men det är nog inte så jag ligger hemma och dör för det (som en viss lina antagligen kommer göra...) höhöhö..

nä vet ni vad det blir nu?! ja lite twilight och sedan skola!
Puss och ha det så bra :) Bilder kommer efter vi har flyttat allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0