Melodifestivalen!!

Hejsan hoppsan!
Dagen-D .. nä då men det är ju iallfall melodifestivalen final idag! Om en timme faktiskt! (50 minuter för att vara exakt..) Elonpelon kommer hit till mig för att kolla, länge sen man såg den tjejen så de kan ju bli kanon kul! :D Vem/vilka håller ni på ikväll? Jag tror faktiskt jag håller på heat! Jag gillar deras låt :)



annars idag har jag målat en sväng, jag är så dålig. Kom och hjälp mig tack! Den svarta väggen gick ju dock helt okej och är nog faktiskt färdig! Men de gråa, de går ju fan ta mig inte att få jämt. Jag blir galen!!

Nä nu ska jag gå ner och "laga" mat (läs:värma i micron..) mihi! mamma har köpt min favvis mat, det vill säga kyckling panang i färdigpåse.. Ungefär så långt sträcker sig mina matlagningskunskaper.. höhö!

ha en bra kväll! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0