Anna is back.. för tillfället iallafall..

Hello my loveones ( kan man säga så?.. ja jag sa ju det nyss så)

Hm, sitter på mammas jobb nu. Allt för att få internet.. nejdå, så illa är det inte än! haha :) Nä men det finns inte allt för mycket att göra hemma nu. Hade tänkt åka hem och kanske gå ut och gå en sväng eller så, men det snöar igen. As! Så nu sitter jag här, skriver lite på samhällsuppgiften o så, mysigt..

Jag och Axa var inne på Tallink idag och lämnade in lapp med personnummer och de saknade pengarna.. Gissa om det ska bli roligt!!! Satt och skrev en packningslista idag på samhällen, ja lite tidigt kanske men varför inte börja i tid lixom!? haha

Den 12 April bär det av till Tallin! Awesome, boka ni med så kanske vi ses på båten! Kommer bli något oförglömligt, tror jag iallafall :) Ses vi där?

Nu ska jag återgå till samhällsuppgiften. Jag har pluggat en del nu när jag inte har något internet, duktigt av mig tycker jag! Dock är allt slut nu förutom religionsprovet nästa torsdag! Så kan det gå.

Vi hörs när vi hörs :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0