Lite gamla bilder :)

Lite halv jobbigt sådär på jobbet idag.. men jag menar jag är ju här så jag överlevde ju.. Detta kan vara den jobbigaste grupp jag har haft och de är ändå bara 9 st.. De har stora problem att sammarbeta, det funkar inte alls! Sjukt jobbigt men men.. Kanske blir bättre imorgon ;b

Imorgon är det bara en måndag kvar tills jag åker till Kina! Sjukt kul! :D jag är galet taggad! min moster har delat ut en uppgift, att ta reda på massa om ett visst ställe tex; Kina muren, den förbjudna staden, himelska fridens torg osv.. Så ska man kunna berätta om det när vi kommer dit.. Kan ändå bli rätt kul!

hm, aja här är lite gamla bilder som det aldrig blivit av att visa :) :

jag och lina i ett omklädningsrum i väntan på mammsen

haha jag hoppar ;b





familjebowling på min födelsedag :)

Nu ska jag ner och steka korv! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0