Knasig dröm..

hua hua, jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn under helgen och måndagen.. Kom ju hem till Uppsala i fredags igen, jätte skönt! Fick skjuts av Hanna lisa från arlanda också, ännu skönare.. ;b

Sen har hon bott här hos mig och gör fortfarande.. Jag tycker det är roligare att vara med henne än att sitta vid datorn så..
Ja, men anledningen till att jag sitter nu är för att hon sover och jag ska iväg och jobba.. Puh..

Jag är svin trött, drömde en jätte konstig dröm:
Det var jag och min familj, vi bodde på en ö och hade någon sorts superkrafter liknande vampyrer( i twilight) men vi åt vanlig mat :P Så krigade vi mot jätte många olika, som indianer, stora riddare osv. Så vann vi jämt över alla, sen tillslut gaddade dom ihop sig och ställde sig allihopa framför vår ö. Men ingen sköt utan de väntade på att vi skule ta första steget. Så vi drog till baksidan av vår ö istället och tog en speed boat och åkte iväg (blev lite krångel där för vi skulle egentligen hyra jet skis men de fanns bara en kvar..)

De andra var iallafall för dumma för att fatta att vi redan dragit, så vi åkte till en annan ö där hela vår släkt var och allt de hade att äta var döda fåglar(då menar jag med fjädrar kvar och hela tjossan..) , så jag kunde ju såklart inte äta. Sen hittade vi en limpa bröd till mig för jag va så hungrig och precis när jag skulle börja äta så ringde klockan.. Typiskt ;b

Nä nu ska jag klä på mig och cykla till mitt sommarjobb ute på alnäs :)

Åh juste, ska bara berätta om min andra konstiga dröm.. Haha Jag och mamma åkte hem en helt vanlig dag, sen helt plötsligt mitt på en äng stog mina drömskor, i just stlk 38 så jag sprang allt var jag hade och så fick jag ju dom såklart!! vilken bra dröm va... haha

Berättade den för farmor men hon missade att jag sa att jag drömde det, så hon blev jätte glad och sa; ååh men det är ju fantastiskt o lala..
HAHA!

NU måste jag åka, puss puss ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: HL på jobbet

HAH fan vilken rolig dröm den första var!

hahaha!

2009-07-28 @ 18:37:09
URL: http://mcdeevit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0