Jag flyttar till skåne...

Ja ni läste rätt....

Jag flyttar till Malmö i höst.. Läskigt jag vet! Men nu är det så att jag kommit in på den utbildningen jag vill och det känns fel att tacka nej! Så nu tänkte jag läsa ett år iallafall sen får vi se hur jag gör men troligtvis så tar jag ett sabbatsår. Håller på att leta lägenhet just nu, jag är ju så kräsen och med min plånka kanske jag inte borde vara det.. haha jag vill ju ha en stoor lägenhet som man kan röra sig i, och mitt inne i stan, och en fräsch toa.. Ja, det kan bli svårt men vi får helt enkelt se hur allt löser sig. Om jag inte hittar någon direkt har jag iallafall sovplats här hos Emilia. Det känns braa ;b


Jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0