Åker till Skåne imorgon :)

Hej bloggen :)
Idag har jag varit hundvakt tillsammans med HL hos deras familjekompisar i gottsunda gipen! Jätte fint hus och söta hundar så allt gick kanon bra! Vi käkade, spelade kort och kikade på film så de va lugnt och skönt =)

Efteråt åkte vi och hämtade badkläder och käkade lite mat och sedan drog vi till ikea med Lara och Lina, syskonparen..  haha efter det åkte jag hl och lina till fjällnora och badade! Mysigt faktiskt, och varmt i vattnet som vanligt :)

Imorgon åker jag och pappsen ner till skåne och jag har inte ens packat.... panik! Får slänga ihop mina saker imorgon och sedan smsa mamma med de som saknas... funkar ju! pappa har stor bil så jag kan ju alltid ta lite för mycket.. haha

Vet inte om jag är sugen på Skåne eller inte, fast jo jag tror nog att jag är det :)
På torsdag drar jag in till Malmö och träffar Amanda och går på stan ett tag! Blir ju kul, länge sen jag träffade henne! Efter det ska jag åka med på Emilias träning (eller chilla framför tv/datan hemma hos dem..) Sen åker vi ut till Yngsjö på kvällen :) Riktigt planerat de där...

Ja, bloggen hamnar ju lite i kläm nu under sommaren då jag åker bort en del, men ja så kan de ju bli ibland.. Har inget trådlöst och även om jag skulle ha så skulle de antagligen inte funka i Yngsjö.. haha noll teckning där nere! haha :) Äsch då, jag är ju inte dirket beroende så det ska nog gå utmärkt! :)

oj vad jag skriver massa idag, hm fast nu har jag nog inte mycket mer att dela med mig! Ska nog sussa nu

Godnatt! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0