Yoga och gamla filmer!

Hejsan svejsan :)
Idag är det söndag och det betyder latedag för min del! Det enda jag gjort idag är att jag har varit på yoga! Jag har nu instt hur stel jag är... haha. Annars one tree hill, laddar upp lite med gamla avsnitt innan de nya kommer den 8 januari :)


Igår var vi iaf hemma hos Elin, sjukt länge sen! gamla HELA ju!!! Älskart, vi har alltid roligt! Blev en riktig singstarkväll! Sen så kikade vi på filmer från vår konfirmation och min och elins film vi gjorde till en sak på engelskan i 8an! Sjukt roligt! :D

Det vi saknar nu är ju att se musikalen från 5an! haha kan ju bli nervöst att se den eftersom jag hade huvudrollen ;b spännande!

Nu ska jag sova, städerskan kommer 8 imorgon! puh.. senare ska vi fota huset inför säljning :)


Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0