simning och inköp(förlåt)

Hejsan allihopa :)
Aa det är fasen så många läsare så jag kan säga de :D

Jaja, hur mår ni idag? jag har träningsverk.. från dagens träning, undrar hur de kommer kännas imorgon. Vill nog inte tänka på det :P

Iallfall så åkte jag och axa till skolan för att köra lite projektarbete (ja då undrar ni väl vem fan är så dum så man åker till skolan när man är ledig?) vi va inte lediga, vi hade ju projektarbete idag! Jaja, det gick bra iallafall fick en del gjort och imorgon har vi möte med jeanette! Så det blir nog bra!

Efteråt drog vi ner på stan för att köpa en bok till moi (den kostade 199 och endast 149 på nätet så jag köper den där ist) Axa skulle köpa pennor och pennskrin för att ta efter min duktighet! :) Jag skaffade ju ett under jullovet såhär inför sista terminen i trean... haha :p

Iallfall slutade det med att vi köpte massa blyertspennor (axa köpte några i färg också) jag köpte en jacka och ett linne på hm och axa en blå skjorta, underkläder och en långärmad tshirt! Förlåt jag bröt mitt shoppingförbud! Men jag har ju hållt mig rätt bra, jag menar 14 dagar!!! + att jag frågade faktiskt mamma först.. haha :P

grå jacka från h&m 300 kr på rean !

lila linne från h&m kostade igentligen 100 kr på rean, men det blev gratis! (2 för 1 på hm)

vad tycker ni ? haha :)

Efter stan drog vi iallafall till fyrishov för att göra de vi skulle göra nämligen simma! Idag blev det 50*25 meter alltså 1250 meter! Rätt bra ändå eller? Som jag sa tidigare så har jag ju träningsverk... Skulle igentligen hängt med mamma på dans på f&s men jag klarade inte det! haha slö, men jag har faktiskt ont! haha ist blev det top model s11 och en film som heter wild child, den var faktiskt bra! Min typ av film så ingen annan gillar väl den (okej typ 14 år och yngre) well well.

vad händer nu då? äh fan jag tror jag drar och sover :) Ska lägga in dagens outfit först som är så oootroligt vacker säg vad ni vill!

Jag säger iallafall godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har läst 2an nu kunde inte hålla mig :p och har lite kvar av 3 den är så sjukt bra har inte läst några andra böcker som är så bra. Den slår HP med häst längder.

Puss

2009-01-15 @ 12:42:10
Postat av: malin

Hahaha, yooo.. jag har sett Wild Child och den var helt ok för att vara en såndär tonårsfilm :p

2009-01-15 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0