Måndag den 20e? ja de är de nog .. haha

Hej hej hej!
Matte E prov med a lot of plugg igår därav inget bloggande! sorry för de.

Idag matte prov som sagt, seg fet håltimme efter det. Sedan lite samhällskunskap (=sug) vi snackar om palestinakonflikten men jag tycker nog faktistk det är mer historia (=dubbelsug) speciellt när hon drar in Abraham o lala .. Jag har lyssnat kanon bra för er som undrar..

efteråt skulle vi ha en fet jävla håltime till men jag kände mig, sjuk så jag åkte hem ist. På vägen hem stannade jag och axa lite i tygaffären och beställde sidenband till studenten ! :) Klappat och klart!

    - N3id! Kom ihåg att lämna in lappar med förslag!

När jag kom hem såg jag på älskade one tree hill! Det var lika bra idag som det alltid är :) I love it! Men inte bara slapping idag inte, blir även träning! :) skönt att träna lite, känns som år och dagar sen fasten att de va igår.. haha ! :P

Jaja , tänkte lägga upp lite klipp nu på min favorit just nu!!! :) Alla kommer ba ååh så typiskt anna .. laaaame ;b  speciellt lina! haha

nää , see you!



haha de är visst tisdag idag, jag och dagar .. jaa jag sägerode!

Kommentarer
Postat av: axa

TISDAGEN den 20e;)

2009-01-20 @ 17:52:21
URL: http://alexandramargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0