Lite nya kläder och skor och en bok..

hejsan svejsan i blåbärsskogen (öh okej?) jaja..
Jag har precis vart och tränat är lite småtrött fast ändå pigg! Var på danspasset på friskis och svettis i ultuna, det är faktiskt roligt. Dock så har jag börjat tröttna på låtarna nu...

Men nu till saken, eller nej inte riktigt men fan vad jag har slösat pengar idag! :O Imorse beställde jag en bok för 180 kr. När jag va på stan köpte jag ett par jeans och ett linne (okej de va billigt men ändå!) 129 kr! Och nu så beställde jag hem ett par skor för 399 kr bara sådär... Fy anna, spara pengarna!

Jaa, jag är ju känd för mina vackra bilder tror jag ska bli fotograf så enjoy..

Hur balla är inte byxorna?!?!?! va va .. endast 100 kr från weekday (samma modell som de mintgröna jag har!) har kostat 400 kr

linnet från jc för endast 29 kr, mega rea där nu! har kostat 299 eller 399.

skorna visade jag ju i inlägget under! fina va :) Och boken jag köpte för er som är intreserade är ljudet av ditt hjärta

har inte gjort så mycket mer idag, jo pluggat massa! Men nu är jag klar :) Nästan iallafall har några instuderingsfrågor kvar bara ;b men men, föresten hatar jag historia, samhäll och religion. De va ju anledningarna till att jag valde natur så får man läsa de ändå?! sjukt dåligt!

Nu tänkte jag springa ner och duscha (med schamoo denna gången..) Bara axa som fattar för tillfället men jag ska vara snäll att berätta. Mitt hår va lite småäckligt (läs: ASÄCKLIGT!) igårkväll. Så jag hade planerat att duscha imorse, sagt och gjort men utan schampoo eftersom att det inte fanns något. Så när mitt hår torkade var det nästan äckligare än det var innan. Sjukt snuskigt! Men nu har jag mitt kära schampoo iaf :) haha fräsht hår imorgon säger jag bara!!!

Sen blir det godnatt för min del och även för din del hoppas jag... Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0