Lite nya inköp :)


en blå stickad kofta 299 kr, två par trosor 29 kr styck, de svarta är klänningen den kostade 200, sen ligger det ett par gröna örhängen också, de kostade 29 kr :)

tshirt 129 kr !

såja nu funkar det! Detta köpte jag alltså på thuns :)

Matchen slutade 4-4 dock så tycker jag att vi va mer värda att vinna än va de va!!! tråkigt att de bara blev lika då! men sånt händer ibland! Ikväll då? då ska jag på bio med hanna, vi ska se the unborn. Verkar lite småläskig!

Btw så är jag så jävla besatt av twilight det är inte ens kul längre de är bara löjligt! Skulle kunna läsa böckerna 100 gånger och inte tröttna och jag är så jävla seriös! haha jag har typ svårt att sova för jag vill veta mer ;b vill leva i deras värld! haha jag är lite konstig ...... (A)


Nä nu ska jag ner o ta en glass och vänta på att repriserna på top model ska börja =) (18.00!) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0