vi vann matchen!

hejsan!
hur mår ni idag :) ?
jag är lite trött, men ni anaaaar inte hur skönt jag sov inatt! Det går inte att beskriva :) haha Iallafall har jag läst ut twilight boken nu, den andra, så nu kan jag koncentrera mig på plugg den här veckan och Jenny du skulle bara våga lämna tillbaka den andra haha inte ens om jag ber dig!! Måste plugga faktiskt ;b haha :)

iallafall så vann vi idag med 6-5 :D Kanon! Fick höra från många att jag gjorde bra ifrån mig idag :) Dock har jag inte insett de för jag tyckte inte jag gjorde något speciellt ;b haha men det är ju kul att höra iallafall :D

När jag kom hem övade jag på mitt gympa pass, nu känns det helt okej! gaaalet nervös inför imorgon helt sjukt. men de ska nog gå vägen, axa ska ju dit och vara med de känns ju lite tryckt ;b eller nått .. haha

ikväll är det beck, jag tänkte se det iallfall nu när jag inte har någon twilight att läsa .) haha

ha en bra kväll, :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0