en helt vanlig lördag! :)

tjenixen!
idag har jag hinnitmer mycket men inte att blogga så nu here I am. Jag har iallfall, vart på lördagsskola (det är inte så illa som det låter) jag tycker faktiskt att det är lite kul nästan! Sen var jag med Jenny och Henke och träna på ekeby, körde en genomkörare av hela kroppen!

sen åkte jag hem och åt mat, lite korv och potatismos! :) sen blev det plugg för hela slanten, och va bra det gick sen då! Kanon faktiskt :) Övade lite på gympapass och sedan hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och letar kläder som många andra denna lördagskväll!

ska hem till fredster och se melodifestivalen med ett antal vänner. sedan blir det utgång, myspys! höhö dock ingen alkohol och tidig hemgång för mig eftersom jag har match imorgon

Frötuna - Årsta 13.30 allians A

nu blir det sminkning, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0