Onsdag 18 februari

Hejsan!
Idag har det vart full rulle! Uppstigning redan 08.30 för min del, (iofs vaknade jag då..) sen vid 10 åkte vi till Rusta där köpte vi en brevlåda, en svart och stor! Efteråt drog vi till draget för att kika på lampor, jag hittade en plafond och en sänglampa! Kanon, kommer bli köp lite senare :) Hm, sen åkte vi till IKEA och stooor handlade. Minns inte allt vi köpte men hela lasset var till nya huset, bland annat en ny fotölj till mitt rum, lite saker till vår toalett, två tvättkorgar, en lampa, en spegel osv..

Nästa stoppet blev jysk där vi köpte en säng till lina och en klocka, vet inte om jag ska spara den vi får se! Efter det drog vi vidare till lås o larm och köpte nytt lås och larm till huset, sen blev det färg till mitt rum och en tapet till hallen. En hel del med andra ord.

Sedan åkte vi till huset och lämnade av allt, började bygga ihop lite o så. Det börjar kännas riktigt bra! jag vill flytta in nu nu nu!

Imorgon ska jag och lina dit igen och måla lite och fixa iordning! men nu ska jag läsa lite gossip girl :)

vi hörs, puss puss

(ska få lite bilder som lina tog på huset idag som jag ska visa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0