Ruggigt dåliga dommare, tog kål på mig.

tjinkan pinkan!
Match idag mot sten sture. vinst med 4-1 så det var ju kanon att få 3 poäng, men domarjävlarna. Ah vet inte ens om jag ska börja. Vi kan ju säga att jag inte gillade dom! Det får räcka faktiskt. De krävs faktiskt ganska mycket för att jag ska få mina aggroutbrott nu för tiden, men de här tog fan kål på mig. Fy fan! nej punkt anna punkt

ikväll eller typ om 20 minuter kommer hanna, lina och jenny år och dagar sen jag såg de tjejerna tillsammans! Kul med andra ord! :D Kanske blir ett o annat tallin minne, vi får se. Blir iallafall mys och film och snack :)

Imorgon ska vi få vårat nya hus! Blir till att fira med champange i think :) nice! haha

nää men nu måste jag städa lite på mitt rum , städarna kommer imorgon så..

vi hörs :) puss puss

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, dom var lika dåliga åt båda hållen :P

vårat bortdömda mål var ju mål. och erat frislag i slutet var ju felaktigt :P han skulle blåsa igång spelet efter att man fixat sargen och sånt egntligen, vilket han inte gjorde och erkände efteråt. men men det spelade ändå ingen roll! haha

2009-02-16 @ 01:51:21
URL: http://tovearwidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0