puh, mycket på engång

juste jag har en sak att berätta! Våra sepiabananflugor har gula ögon, wildbananflugorna har röda ögon och whitebananflugorna har vita ögon! så nu vet ni de :)


har ju glömt säga en sak till! I måndags hade jag mitt gympa pass, eller har jag berättat de? jaja skit samma då får ni höra (läs:läsa) en gång till. Det gick galet bra :D:D:D och det var kul, tyckte jag iallafall! vissa av de andra sa ju att de va roligare än va de trodde! Toppen :) Och igår så sa ju jag att jag inte gjort något annat än o plugga, men de är fel fel fel. För på sovmorgonen gick jag och axa upp tidigare än vi behövt för att åka och simma! Hurtigt tycker jag! 56 längder * 25 meter blev de för min del. Efteråt gick vi till mammas jobb och åt en god räksallad! Kanoners!

Iallfall så har den här dagen varit tuuung! Var hos tandläkaren imorse vid halv 9, sen satte jag mig på stadsbibblan och pluggade ett tag eftersom vi inte började förns kvart över 11 idag. Sen kom axa och vi gick till gina och kikade lite, jag hittade en sjukt fin tunika som jag vill ha! den ska införskaffas snarast!

Skolan med dubbla biologilektioner A och B, religion och Fysik B proooov.. Jag hoppas det gick bra men jag har verkligen ingen aning alls! vi får se helt enkelt! ska nog gå förbi han imorgon o se om han tittat på dem lite och be han maila mig resultatet på lovet.. haha

ja för efter imorgon är det looooooooooooov :D för alla vanliga iallafall, ja jag har ju prov på lördagsskolan. Segt, men men! Så kan de gå ibland jag är nog inte ledsen, hatade ju historia innan nu tycker jag nästan de är kul! nästan ja..

När jag kom hem (slutade halv 5..) så lagade jag och lina tacos, käkade den och sen satte jag mig för att plugga, men hann bara 45 min sen skulle jag på träning. och nja gick inte kanon idag, var så seg.. i slutet ville mina ben inte ens gå. knäppt!

nu ska jag hoppa i sängen och soooooova. sovmorgon imorgon till 10 iallafall :) Skönt!
ska lägga in dagens outfit sen ni ska ni också få sova :) haha ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0