ny klubba! :)

Tjenixen! Hur e läget idag? kanon låter bra de.

Jag var uppe i ottan och spelade match eller närmare bestämt tio i 7. Samling halv 8 och match halv 9. Jobbigt värre men vi kämpade på oss fick välförtjänta 3 poäng! (vilket betyder seger) Awesome! jag fick dock en 2a för hög klubba.. men rätt snygg träff var det ju! oooch nu så står jag ju med i poängligan.. haha på 189 plats med 3 matcher 0 assist 0 mål och 2 minutersutvisning. Kanon anna, kanon!

iallafall duschade jag på 30 minuter och åkte tillbaka till allians igen för att lillasyster lina skulle spela. 2-2 blev matchen vilken var kanon för mitt lag (vi spelar i samma serie) nu fick de lagen bara ett poäng var. Jag köpte en ny klubba också, såhär ser den ut:




såådär ja, återigen mina underbara bilder! :)

Annars idag har jag gjort historia uppgift, nääästan klar behöver lite hjälp av mamma bara sen så! Sen nu tänkte jag läsa lite bok och sen se top model sen sova. Jag är tröttttttt! Så de så. haha ska berätta om mitt brev jag fick från tomten snart också :) haha häng kvar efter pausen! ( wow jag kan ju bli programledare )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0