Måla måla måla ;b

hejs!
idag är jag trött, vet inte varför kännde mig lite hängig igår också. Jag hoppas inte att jag blir sjuk bara!!!
Idag var jag hos tandläkarn, de skulle ta något kort jag hängde inte riktigt med men inget var fel iallafall så de va ju bra ;b

Sen åkte jag direkt till nya huset (med ett litet stopp på ica..) jag och lina satte ihop två bord, två tvättkorgar och målade en vägg. Sen hann vi inte mer för lina ska iväg och bowla tydligen. Aja vi har ju börjat iallafall! :D

nu ska jag gå ner och ta lite te, för jag fryser. ska kolla på top model, sen tänkte jag läsa lite gossip girl. :) Den är kanon! svårt att slita sig!!! Jag är dock bara på andra boken än så länge..

näe, men vi hörs senare :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0