i pausen av beck

Jag snodde denna av inkan skinkan

HEJ VEM ÄR DU
1. vad heter du?
Anna Matilda Brynö
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? no idea, något ballt! Kalaspuff kanske.. höhö
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? jacob, Johanna, simon
4. vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. vilken årgång är du? 1990
6. var bor du? Uppsala, nåntuna
7. bott utomlands? nix
8. flyttat antal gånger? en gång, snart två!
9. var skulle du vilja bo? hm, överallt! haha
10. vilken skolklass? N3id
11. vad vill du bli när du blir äldre? Civilingenjör

UTSEENDE
1. hur lång är du?
168,5 cm
2. hur mycket väger du? no comment, höhö
3. hårfärg och frisyr? brunt, ganska långt, lockigt, sned eller mitt bena
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? vet inte, gillar inte sånna frågor ;b
6. minst nöjd med? magen, men jag jobbar på det
7. skostorlek? 38
8. glasögon? solglasögon
9. har du några piercingar/tatueringar? naveln

FAVORITER
1. filmer? Twilight
2. låtar? idag är det losing med takida som gäller
3. årstider? sommar
4. mat/dryck? cupido sallad och cola zero
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? fina sommarklänningar och kjolar i min stil + allt annat också
6. favoritaffärer? oj, har nog inga speciella bror ju helt på vad de har att erbjuda för tiden
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj, helt olika!!
8. favoritmärke? bryr mig inte om märken

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
ganska stort
2. vilken färg på tapeterna? målade väggar i vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart och rött
4. favorit möbel i rummet och varför? my beed :)
5. vad vill du ändra där inne? just nu vill jag ändra allt, men de blir ju av i nya huset!!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
ja
b) video/dvd? ja/ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja, bärbar
7. vad ser du om du tittar ut genom fönstret? grannarna
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, datorn
9. vem förutom du brukar sova i din säng? oftast bara jag

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
sven
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu?
ett skoinlägg haha
b) skolväska? plånka, en hel del skit och tuggumin
c) handväska eller liknande just nu? samma som skolväska
3. vad är du beroende av? twilight
4. vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. vilket sort lypsyl använder du? make up stores lip care nått
6. vad tror du på? inget
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag är ateist
8. vad köpte du senast? skor :)
9. har du nåt husdjur? dammråttor
10. vad bor du i? en skokartong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0